Kategórie

Najčastejšie chyby, ktoré robíme pri online nakupovaní

Zverejnené: 2020-06-30 14:11:45
Kategórie:

V pokoji a v pohode, napríklad aj v teplákoch, si doma sadnete k počítaču, mobilu alebo tabletu a jednoducho si do košíka dáte všetko, čo potrebujete. Vyberiete spôsob platby, doručenia a po zaplatení sa môžete tešiť, že vám balíček čo nevidieť príde a vy nemusíte ani zdvihnúť zadok zo stoličky. Ale je to vždy takto idylické?

Čo si budeme nahovárať, súčasná doba neuveriteľne nahráva nákupom online.

Samozrejme, že nie je. Veľmi často sa stane, že pri objednávke urobíme nejakú chybu, kvôli ktorej sa zlostíme, nadávame a veľmi často potom tvrdíme, že ten e-shop je jednoducho nemožný a nedá sa na ňom poriadne objednať a nabudúce určite vyberieme iný. Lenže ono to tak vo veľkom množstve prípadov jednoducho nie je. Dosť často je totiž chyba na našej strane a len vďaka našej nepozornosti potom riešime problémy, ktoré by sme mať nemuseli. Aké sú tie najčastejšie?

  1.  Zlá adresa. Číslo jedna, ktoré nie je ani potrebné vysvetľovať. Proste zadáme zlú adresu, prekliknite sa v písmenku (písmenkách), napíšeme iné poštové smerovacie číslo a očakávame, že obchod nám všetko bez problémov dodá. Nedodá. Ani nemôže, keď adresa absolútne nesúhlasí.
  2.  Zle zadaný e-mail. Chápeme, že e-mailovú adresu vidíte trebárs niekoľkokrát za deň a máte pocit, že ju dokonale poznáte. Lenže práve kvôli tomu ju pri kontrole len v rýchlosti preletíte a nevenujete pozornosť detailom, ako treba správne poradie písmeniek. A potom sa veľmi čudujete tomu, že neobdržíte automatický email o potvrdení objednávky a čakáte ... a potom atakujete e-shop, ako je možné, že ONI vám nič neposlali ... pritom vlastne ani nemajú kam, že?
  3.  Očakávate dodanie takmer ihneď. Na rovinu, keď si objednáte cez víkend, určite vám príde potvrdenie objednávky, ale myslíte si, že v nedeľu večer bude niekto v sklade s oblečením pracovať, aby zabalil práve vaše tričko? Objednávok do e-shopov chodí veľa, a naozaj nemožno čakať, že vaša objednávka bude dodaná do 24 hodín, ku všetkému keď zvolíte platbu bankovým prevodom. V takýchto prípadoch sa čaká, až bude objednávka uhradená, a až potom sa vybaví. Ak by ste vy mali obchod, neurobili by ste to inak.
  4.  V afekte píšete negatívne recenzie. Aj takých je medzi nami veľa. Chápeme, že vás problémy s e-shopom naštvú, ale ruku na srdce, nemáte v tom tak trochu prsty? Nie je diel viny aj na vás? A ak sa naozaj niečo stane, prečo jednoducho nekontaktovať príslušné oddelenie a neriešiť konkrétnu situáciu s nimi? Každý z nás je omylný a chyby sa jednoducho dejú, ale určite sa tak nedeje úmyselne a s cieľom vás naštvať.
  5.  Neskontroluje si tabuľku veľkostí. Veľký nešvár všetkých, ktorí objednávajú oblečenie a sú zvyknutí na určitú veľkosť oblečenia. A potom sa veľmi čudujú, že prišlo niečo, čo nikomu pri najlepšej vôli nepasuje. Vždy si radšej skontrolujte tabuľku veľkostí, a to napríklad aj pri tričkách s potlačou, o ktorých si myslíte, že to odhadnete! Vyhnete sa tak sklamaniu, ktoré by mohlo prísť.

Zdieľajte tento obsah

Pridať komentár

 (http://)

PayPal