Vrátenie
Nerozbalený tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho doručenia. Ak chcete tovar vrátiť, musíte k nemu pripojiť vyhlásenie o zrušení nákupu, ktoré bude obsahovať číslo účtu, na ktorý majú byť zaslané peniaze. Zákazník je povinný zabezpečiť zásielku počas prepravy do firmy Trickovy.sk tak, aby nedošlo k jej poškodeniu. Náklady na vrátenie tovaru hradí kupujúci. Tovar, ktorý bol vyrobený špeciálne na objednávku zákazníka, nie je možné vrátiť. Obchod Trickovy.sk neprijíma zásielky, ktoré budú zákazníkom zaslané na dobierku.
V prípade zistenia, že zásielka bola poškodená, je kupujúci povinný informovať o tom pracovníka pošty, alebo pracovníka zásielkovej služby a spísať s ním špeciálny protokol o poškodení zásielky. Trickovy.cz nenesie zodpovednosť za zásielky poškodené vinou Slovenskej Pošty alebo PPL. V prípade reklamácie z dôvodu poškodenia zásielky sa budeme zaoberať len reklamáciami, ktoré obsahujú vyššie uvedený protokol.
Lehota dodanie objednávky predstavuje orientačný termín, v ktorom by objednávka mala byť zaslaná zákazníkovi. Pretože je obchod čiastočne závislý na skladoch dodávateľov, môže dôjsť k neočakávaným situáciám spojeným s nedostatkom tovaru na sklade dodávateľa. V prípade takejto situácie si obchod vyhradzuje ďalších 7 pracovných dní pre riešenie problému s dodávkou. V prípade, že si zákazník objedná niekoľko výrobkov v jednej zásielke, bude lehota realizácie objednávky odpovedať lehote, ktorá je nevyhnutná na kompletizácii celej objednávky.
Vaše osobné údaje budú použité výhradne pre realizáciu objednávky a následný kontakt so zákazníkom.
V prípade, že nemáme tovar na sklade, informujeme zákazníka o prípadnom meškaní elektronickou cestou alebo telefonicky.
Reklamace
V prípade reklamácie prosíme o uvedenie krátkeho popisu závady, adresu na ktorú má byť zaslaný tovar, číslo objednávky a číslo bankového účtu, kde v prípade uznania reklamácie vrátime peniaze.
Reklamovaný tovar pošlite prosím na adresu obchodu:
Paxy - Tričkový.sk
ul. Bytčická 76, P.O. BOX 5
01681 Žilina
Obchod neprijíma korešpondenciu zaslanú na dobierku.
Tovar bude odovzdaný prostredníctvom predávajúceho výrobcovi a na základe ním vykonanej expertízy bude stanovená oprávnenosť reklamácie. O výsledku expertízy bude zákazník informovaný listom od výrobcu.
Internetový obchod Trickovy.sk nezohľadňuje reklamácie, ktoré zahŕňajú:
chyby zákazníka, ku ktorým došlo počas objednávania tovaru
poškodenie tovaru starobou alebo mechanicky
V prípade zamietnutia reklamácie bude tovar zaslaný zákazníkovi len na jeho náklady (po predchádzajúcej úhrade na účet) v lehote 14 dní od dňa vybavenia reklamácie.
Reklamácia bude vybavená v lehote do 30 pracovných dní od dňa, kedy firma Trickovy.cz obdrží reklamovaný tovar.